Over TV ’t Schilt / Bestuur

Dagelijks bestuur
Het bestuur van tennis- en padelvereniging ’t Schilt bepaalt de koers van de vereniging en stuurt de commissies aan. Het dagelijks bestuur bestaat uit de voorzitter Pieter de Kruif, penningmeester Gabri Sturkenboom en secretaris Heika Hilhorst-de Jongh. Zij zijn verantwoordelijk voor de algehele gang van zaken binnen de vereniging. De voorzitters van de Jeugd-, Technische Commissie, Parkbeheer en Padel Commissie maken deel uit van het bestuur.

Jeugd Commissie
De voorzitter van de Jeugd Commissie organiseert met een team vrijwilligers de activiteiten voor de jeugd. Denk bijvoorbeeld aan de TennisKids jeugdcompetitie, clubkampioenschappen, een Halloween toernooi, het jaarlijkse tenniskamp, het Mini-Maxi-toernooi en de WinterWonderMix.

Technische Commissie
De voorzitter van de Technische Commissie organiseert met een team het Open Voorjaarstoernooi, het Open Oliebollentoernooi en de Clubkampioenschappen. Bij de open toernooien komt er ter controle een bondsgedelegeerde van de KNLTB.

Parkbeheer
Parkbeheer is verantwoordelijk voor het onderhoud van het tennispark, het clubhuis en de bijgebouwen. Bij dit onderhoud wordt hij geholpen door een aantal vrijwilligers.

Padel Commissie
De voorzitter van de Padel Commissie organiseert met zijn team Padel gerelateerde evenementen. Ze houden zich bezig met evenementen, competitie en toernooien binnen de club en zijn het aanspreekpunt voor vragen over deze in Nederland nog relatief nieuwe racketsport.

• Parkbeheer (0 / 1)
  • Vacature

• Verenigingszaken (6 / 7)

· Accommodatie